maudinspain.reismee.nl

LETS GO

Hola,

Vraag me niet waarom, maar ik vind het tijd om m’n laptop erbij te pakken terwijl ik zit te wachten bij de gate. Eigenlijk wou ik dit vastleggen op camera, maar om nu tegen dat ding te gaan lullen voelt vreemd met een zaal vol mensen.

EINDELIJK is het zo ver. Mijn reis naar Bakio kan beginnen. Ik had nooit verwacht dat ik er zo klaar voor zou zijn, en dat ik me zo goed zou voelen. Het afscheid was natuurlijk lastig, maar Kiki had me voorbereid op het aller ergste, dus uiteindelijk viel het allemaal wel mee. Heb nog even gejankt toen ik de trappen op liep, maar er staat wat moois te wachten.

De afgelopen dagen bestonden alleen maar uit etentjes en leuke dingen. Ik heb van Pien en Benthe enorm waardevolle fotoboeken gekregen. Daarnaast word m’n telefoon volgespamd met de liefste berichtjes van vrienden en familie. Zo fijn!

Over 25 minuten is het zo ver, dan stap ik het vliegtuig in. Een half jaar Spanje, wie had dat verwacht. Ik niet. De droom is er al een jaar, maar had nooit verwacht dat ik deze na zou jagen. Mijn hostfamilie komt me ophalen op het vliegveld. Ik ben enorm benieuwd hoe het daar zal gaan, hoe het eruit ziet en hoe de communicatie zal verlopen de eerste dagen. Ik hoop dat ze niet constant Spaans zal praten, want dan word ik gek.

Ik hou jullie op de hoogte!